مدل تراس خانه های ویلایی
نوشته شده توسط : پرنیان

 تراس در خانه های ویلایی، فضایی است که ما بین ساختمان و حیاط خانه قرار می‌گیرد. دیزاین بالکن در خانه های ویلایی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اغلب افراد در این محیط دور هم جمع می‌شوند و همچنین از این فضا برای استفاده از هوای آزاد و … استفاده می‌شود. در تراس خانه های ویلایی، المان‌های متفاوتی برای دیزاین وجود دارند و می‌توانید توسط آن‌ها، به زیبایی بیش‌تر دکوراسیون این بخش از خانه کمک کنید. این فضا محل تلاقی فضای بیرون با خانه است و برای اغلب افراد محیطی دنج و با آرامش محسوب می‌شود.

برای دکوراسیون این فضا لازم است تا از ایده‌ها و برخی از اشیا کمک گرفت تا به آرامش بیش‌تر محیط کمک کرده و فضایی مطابق با سلیقه خود داشته باشید و از آن بیش‌ترین استفاده را ببرید. برای داشتن یک تراس زیبا و آرامش‌بخش می‌توانید از وسایل و لوازمی بهره ببرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا المان‌های داشتن یک تراس رویایی با دکوراسیون مدرن را بررسی کنیم.

اصولاً در طراحی تراس منازل انتخاب لوازم و وسایل باید با توجه به ابعاد بنا صورت بگیرد. تراس‌های بزرگ بی‌شک فضای بیش‌تری برای قرار گیری لوازم و وسایل دارند و از تمامی المان‌های موجود می‌توان برای زیباتر شدن و دکوراسیون این فضا استفاده کرد. تراس‌های کوچک‌تر عموماً دارای فضای کمتری برای قرار دادن لوازم دارند و نیازمند سلیقه بیش‌تری برای دکوراسیون و دیزاین کردن هستند. زیرا نمی‌توان در این فضاهای محدود از هر وسیله‌ای استفاده کرد و باید حوصله و دقت بیش‌تری برای دکوراسیون تراس های کوچک به خرج داد.

مدل تراس خانه های ویلایی

استفاده از گلدان‌ها و ایجاد فضای سبز در مدل تراس خانه های ویلایی

همواره فضاهای سبز و گل و گلدان، حس زندگی و شادابی را به فرد منتقل می‌کنند. برای دارا بودن یک تراس زیبا و جذاب با محیطی آرامش‌بخش می‌توانید از این ایده‌ها استفاده نمایید. در مورد تراس های بزرگ با فضای بیش‌تر می‌توانید انواع درختچه‌های گلدانی را در تراس قرار داده و به این ترتیب فضایی زیبا و جذاب بسازید. شما می‌توانید انواع درختچه‌های مینیاتوری و حتی درختچه‌های میوه مانند کامکوات، را تهیه کرده و در تراس بزرگ خانه قرار دهید. همچنین می‌توانید انواع گلدان‌های بزرگ با گل‌های رنگارنگ را تهیه کرده و برای شادابی بیشتر در محیط استفاده کنید.

از بهترین و مقاوم‌ترین انواع گل‌های مورد استفاده در تراس می‌توان به درختچه‌های رز و یا گلدان‌های شمعدانی نام برد. این گل‌های رنگارنگ انرژی مضاعف به شما بخشیده و فضا را زیباتر می‌کنند. می‌توانید از یک دیوار خالی در تراس کمک بگیرید. به این صورت که یک دیوار خالی را در نظر گرفته و روی آن پوششی از انواع گیاهان مورد علاقه خود ایجاد نمایید. تصور کنید یک دیوار سراسر سبز و پوشیده از گیاه در تراس خود داشته باشید. این دیوار می‌تواند توسط انواع گیاهان پوشانده شود.

گلدان‌ها و شلف‌هایی موجود هستند که به صورت دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید انواع این گلدان‌ها و شلف‌ها را تهیه نمایید و با استفاده از آن‌ها پوشش مناسبی روی دیوار ایجاد کنید. این گلدان‌ها روی دیوار قرار گرفته و فضای کمی را نیاز دارند. در تراس‌هایی با ابعاد کوچک می‌توانید با ایجاد این دیوار سبز، به زیباتر شدن محیط و ایجاد یک فضای آرامش‌بخش کمک کنید.

 

برای مطالعه و خرید کاشی و سرامیک می توانید در ادامه مطببه لینک زیر وارد شوید :

 

مدل تراس خانه های ویلایی





:: برچسب‌ها: مدل تراس خانه های ویلایی , تراس خانه ویلایی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: